Denemarken

26 mei 2022 - Den Bosch, Nederland

Eindelijk…

is het weer zover. Ruim vier jaar na het begin van mijn grote reis richting Azië stap ik weer eens op de fiets voor een langere reis.

Ik vertrek op 1 juni richting Denemarken. Ik fiets naar het uiterste puntje van Jutland, vandaar steek ik over naar Zweden en fiets ik weer zuidwaarts langs de kust. Dan terug naar Denemarken, Kopenhagen, Roskilde, het eiland Funen en vandaar weer richting zuiden om weer thuis te komen.

Ik verwacht zo’n twee maanden onderweg te zijn. Alles is weer mogelijk, andere route, openbaar vervoer en eerder naar huis!

Ik zal af en toe hier een verhaal plaatsen. Duim voor me, voor goed weer en weinig pech. Mijn fiets staat al te trappelen van ongeduld…ik iets minder, de gebruikelijke vertrek-twijfels spelen weer op. Snel op de fiets dan zijn die zo over!

På gensyn, 👋

Yvonne

1. Els Lakerveld:
    Succes Yvonne en vooral goede reis. 👋🏼
  2. Rob:
    26 mei 2022
    Mooi vooruitzicht Yvonne - wordt vast weer een bijzondere reis!
  3. Aad & Heleen:
    Geniet ervan, het weer lijkt vanaf 1 juni al aardig mee te zitten
  4. Rieki:
    26 mei 2022
    Heel veel plezier Yvonne!
  5. Marjan:
    26 mei 2022
    Oh, wat klinkt dat als een heerlijke reis! Mooi! Geniet ervan en ik volg je graag!
  6. Els D.:
    26 mei 2022
    Vertrek-twijfels vertrekken als jij vertrekt! Wens je een leuke voorbereiding en vrolijke start!!
  7. Monique:
    26 mei 2022
    Fijne reis Yvonne! ik volg je. Je hebt altijd zulke leuke reisverslagen!
  8. Fieke:
    26 mei 2022
    Weer een spannend vooruitzicht met veel avonturen. Ik ga je verhalen volgen en wens je suc6 en vooral veel plezier toe!!!!😎👍🏽🚵🏼
  9. Ineke en Wouter:
    26 mei 2022
    Wat een fantastische plannen, Yvonne!! Dit wordt vast weer een bijzondere reis! We wensen je veel fietsplezier en mooie ontmoetingen. Leuk om je te kunnen volgen en mee te genieten van je mooie fietsverhalen! Veel succes 👍🚲😎
  10. Gert:
    Suc6 Ben benieuwd naar je verhalen
  11. Frans:
    26 mei 2022
    Goeie reis yvonne. Let op de rabatten blot!
    Vertek za naar Engeland voor een kort lusje over de Pennine hills.
  12. Maria Geurts:
    27 mei 2022
    Ik wens je mooie uitzichten en veel reisvrienden onderweg.

Groet!
    Maria
  13. Esther:
    27 mei 2022
    Heel veel fietsplezier Yvonne!
  14. Anja de Kock:
    27 mei 2022
    Hoi Yvonne; lekker hoor 2 maanden weg. Het is grappig want wij zitten deze zomer ook in Denemarken met de fiets; doen de Oostzeeroute laatste week juli en eerste weer augustus. Misschien zien we elkaar nog daar ! Succes met de voorbereidingen en veel plezier!
    Groetjes
    Anja en René
  15. Anneke en Henk:
    Anneke en Henk,
    Wensen je weer alle succes van de wereld voor een mooie reis.
  16. Hanneke:
    27 mei 2022
    Ha Yvonne ,en ja hoor de “fietskriebels “ waren er weer en dat betekent…op de fiets springen en deze keer naar Denemarken !!!
    Zooooo ..knap dat je ook dit weer gaat doen !! Ik wacht weer op je mooie en speciale verhalen !! Heeeel veeel succes !!
  17. Lidwien:
    27 mei 2022
    Als het even niet mee zit straks: gewoon doortrappen, verstand op 0 en blijven ademhalen.
  18. Rikie Kasper:
    Hoi Yvonne,
    Dit klinkt als een leuke reis, geniet er van en ik volg je graag, verheug me op weer mooie reisverhalen!
    Groetjes, Rikie
  19. Frans Lammertink:
    Mooie plannen Yvonne!
    Ik lees graag jouw inspirerende verhalen.
  20. Arnold Gall:
    27 mei 2022
    Hé wat leuk dat je weer gaat reizen, heel veel plezier en ik lees graag weer mee!

#today
  21. Boudewijn Lutgerink:
    27 mei 2022
    Ik kijk uit naar je verhalen. Veel plezier en ik wens je mooi weer toe.
  22. Dory Abrahamse:
    Leuk!

Wij zijn nu in Estland: ook een erg mooi land om doorheen te fietsen!
  23. Anita Roling:
    27 mei 2022
    Heel veel veilige kilometers en vooral genieten. Ik duim voor je dat je stralend weer hebt👍🍀
  24. Henk de Leeuw:
    Hoi Yvonne
    Ik wens je heel veel succes toe!
    Met mooi weer en leuke ontmoetingen
    O ja er ligt daar boven al een steentjes van mij in Skagen die moet je niet nemen😂😂😂misschien zien we elkaar zou leuk zijn dan nemen we een lekker biertje
  25. Yvonne van Van Broekhoven:
    27 mei 2022
    Hoi Yvonne (succes met de banden!) en heb een mooie, fijne en goede reis/ tijd.
    groetjes, Yvonne (verhuisd van DB naar Tillytown)
  26. Mieke Petets:
    27 mei 2022
    Dan wens ik je twee fijne fietsmaanden en een heel goede reis in Denemarken en Zweden.
  27. Angelie:
    27 mei 2022
    Heel veel fietsplezier Yvonne! Weer op tijd terug voor Boulevard?
    groetjes Angelie
  28. Jack:
    27 mei 2022
    Hoi Yvonne. Leuk om je weer te kunnen volgen met je mooie reisverhalen! Ik zie je vast wel even voordat je vertrekt. Groetjes...
  29. Heleen van wijnen:
    27 mei 2022
    Dag Yvonne, wat leuk! We zullen je weer volgen hoor!
    Wij vertrekken zelf ook richting Denemarken op 1 juni voor onbepaalde tijd. Idd eerst naar de kop van Jutland. Misschien komen we elkaar wel tegen?
  30. Lex en Claea:
    27 mei 2022
    Hoi Yvonne....super van je dat je weer met je stalen (aluminium..?😉) ros er weer op uit trekt. Heel veel plezier en geniet van alles...!!
  31. Sandra van Erp:
    27 mei 2022
    Veel plezier op deze reis.
  32. Marietje van den Belt:
    27 mei 2022
    Fijne fietstocht hopelijk met goed weer en geen pech.🚴‍♀️👍.
    Groetjes,Gerard Marietje
  33. Loes:
    Ha, mooi plan! Ik zal je zeker volgen. Goede reis! Loes
  34. Koosje de Leeuw:
    27 mei 2022
    Dat klinkt als een super leuk voornemen. Ik wens je mooi weer en en veel fietsplezier. Ik kijk uit naar mooie verhalen.
  35. Ingrid Kemps:
    27 mei 2022
    Hoi Yvonne wat leuk dat je weer gaat! Ik wens je veel mooie kms en prachtige wolken, eindeloze vergezichten en leuke ontmoetingen met onbekenden. Alle goeds gewenst!
  36. Klaas Herman De Haan:
    Ha Yvonne,
    wat leuk om weer wat van je vernemen op fietsgebied. Ik ga je zeker volgen en wens je bij voorbaat voorlopig veel zuidenwind toe!
  37. Sjan:
    27 mei 2022
    Ha Yvonne, Een reis met nog een open eind. Altijd goed. Gewoon lekker trappen en gewoon naar huis als het goed is geweest.
    Ik volg het 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️Graag
  38. Piet en Nel:
    Hoi Yvonne,

Wat leuk om weer wat van je te horen, af en toe denk ik oh ik moet even appen of wat laten horen. Maar het gaat goed met je want anders stap je niet op de fiets. Mocht je in de buurt van Warmenhuizen komen dan ben je van harte welkom. Wij zijn in Zd. Afrika wezen fietsen, maar dat was niet helemaal wat we er van hadden verwacht. De wet van Murphy was van toepassing.
    Nu gaan we van de zomer de Hanzeroute fietsen van Neues in Duitsland tot Harderwijk, 450 km. in totaal.
    Heel veel plezier, mooi weer gewenst en wie weet zien we je binnenkort.
    Groeten Piet en Nel

39. Ilse:
    27 mei 2022
    Wat een mooi plan! Ik kijk uit naar je verslagen. Ga ik ook een beetje op reis
  40. Marianne Penninks:
    Marianne,
    Yvonne wat leuk dat je weer gaat fietsen en wel in Denemarken, daar ben ik met de auto geweest. Het zal al fietsend een andere belevenis zijn. Veel plezier en goed weer en goede reis, Marianne
  41. Wolter:
    27 mei 2022
    Goede reis, Yvonne! En natuurlijk ben ik benieuwd naar je reisverhalen.
    Denemarken en Zweden zijn prima fietslanden, maar hier en daar best heuvelig. Daar redt je je vast mee.
  42. Jeanne Tax:
    27 mei 2022
    Dat gaat zeker weer een prachtige reis worden op de fiets geniet ervan en wie weet blijf je wel langer dan twee maanden.
  43. Antoinette:
    27 mei 2022
    Hoi Yvonne, klinkt goed! Heel veel plezier.
  44. Gerry:
    28 mei 2022
    Tot de 1e juni! Begeleid uitzwaaien.
  45. Corrie Wolff:
    28 mei 2022
    Fijn om weer mee te genieten een fijne reis en vooral goed weer.Corrie
  46. Ria Morval:
    28 mei 2022
    Yvonne, ik wens je een mooie reis! Laat je op je fietsreis meenemen door de mooie lentewolken, waarvan je altijd zo geniet! Kijk uit naar je verhalen.
  47. Loes Jacobs:
    Ha yvonne
    Wat een kanjer ben je toch. We zijn even oud, dus jij gaat je mijpaal zeventig ergens in het noorden vieren haha, goed bedacht, I like it!!
    Heb een hele mooie trip yvonne en ik volg je graag
    Liefs Loes uit Tilburg
  48. José:
    Hoi Yvonne,
    Succes met de voorbereiding; goeie reis en geniet ervan!!
    Zie uit naar je reisverslagen.
  49. Rinie Timmers:
    29 mei 2022
    Dag Yvonne, wat goed van je dat je aan een nieuw avontuur begint. Ik wens je een hele mooie en sportieve reis en veel bijzondere nieuwe ervaringen toe. Het is fijn als je ons op de hoogte houdt. Goede reis en tot horens/ ziens 👍🤗👍👋
  50. Sjan:
    Ha Yvonne,
    Een reis met nog een open eind. Gewoon lekker trappen en gewoon weer naar huis als het genoeg is geweest. Ik volg het 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️graag.
    Succes met vertrekken en veel fietsplezier!
  51. Nellie:
    29 mei 2022
    Wat leuk en spannend tegelijk. Heel veel fietsplezier en mooie nieuwe avonturen.
  52. Toine:
    29 mei 2022
    Ha Yvonne, mooie reis toegewenst! Ik lees je verslagen graag.
  53. Brigitte:
    29 mei 2022
    Wat knap weer van jou Yvonne, mooie en actieve plannen je hebt groot gelijk!
    Heel veel plezier en geniet ervan, goeie reis Brigitte
  54. Ted:
    29 mei 2022
    Ha Yvonne, wat leuk om weer een nieuw fietsavontuur te starten. Ik reis graag met jou mee via jouw ( altijd mooie) reisverhalen. Hopelijk reist het zonnetje straks met je mee, ik duim ervoor. Hele goede reis én weer veilig terug komen.
    Groetjes, Ted
  55. Corrie Wolff:
    30 mei 2022
    Ik wens je een goeie reis met vooral goed weer, leuk om je verslagen te lezen.Veel plezier.
  56. Jolanda van Steijn:
    30 mei 2022
    Gevonden, Yvonne, zat inderdaad in mijn spam folder.
    Wat geweldig dat je weer een verre fietsreis gaat maken! Petje af hoor en dan (bijna) 70 jaar. Weinig mensen zullen je dit nadoen, zelfs degenen die half zo jong zijn.
    Ik wens je nogmaals alle goeds en heel veel reisplezier. Blijf vooral gezond en veilig onderweg. Ik kijk uit naar al je verhalen.
  57. Jet:
    30 mei 2022
    Hoi Yvonne, wat leuk om op deze manier weer van je te horen.
    Zo fijn dat je weer op pad kunt na al die corona-beperkingen. Ga er van genieten en ik lees graag je mooie verhalen!
    Liefs Jet
  58. Eliane:
    31 mei 2022
    Ha Yvonne, nog twee nachtjes slapen. Spannend hoor. Veel fietsplezier en leuke ontmoetingen gewenst. Ik kijk uit naar je verslag!!
  59. ANSTE:
    31 mei 2022
    Hé Mevrouw Lutgerink.reislogger.nl, - - 'n nieuw reisverhaal, - jippy !!
    We hebben speciaal gewacht tot deze láátste dag; nog één nachtje slapen, - morgenvroeg is het zo ver !! Vertrek-twijfels hebben nu geen zin meer☺!
    Anja & ik hopen dat je een voorspoedige reis gaat maken, - met goed weer en weinig of géén pech !! We gaan het van je lezen op je blog !! Wij wensen je een héule fijne reis !!
  60. Josie de Vuijst:
    31 mei 2022
    Nou echt dapper weer en volgens mij is t daar wonderschoon. Geniet ervan!
  61. Paul Broeren:
    31 mei 2022
    Goede Reis en hou je haaks, heel vel plezier en mooie momenten gewenst
  62. Toos Fr.:
    Ha Yvonne
    Wat een mooie fietstocht. Heel veel plezier en mooie ontmoetingen gewenst. Ik zal duimen voor goed weer en weinig (Geen) fietspech.
  63. Astrid Van den broek:
    Ha die Yvonne
    sommigen hebben een wandel drive maar bij jou zit het fietsen in de benen !!
    ik wens
    Je een fantastisch reis toe en een heel goede rit op naar Denemarken en de rest van de wereld.Volg je graag want dan kom ik er ook een beetje. hug van mij
    Astrid
  64. Sabina van Boxtel:
    2 juni 2022
    Wat stoer Yvonne. Ik zit al klaar voor al je leuke verhalen te lezen! Succes!
  65. Greetje:
    2 juni 2022
    Heel veel succes Yvonne en vooral heel veel genieten.
    Liefs, Greetje X
  66. Angeliene:
    Hoi Yvonne,
    Weer een mooi avontuur in het vooruitzicht! Veel plezier, geniet ervan met mooi weer en géén pech!
  67. René de Zeeuw:
    4 juni 2022
    Hoi Yvonne, we hoorden het al op het feestje in Venlo! Heel veel succes en plezier op je tocht, geniet van de prachtige uitgestrektheid van Zweden en van de gezelligheid in Kopenhagen. Goede reis en hou je haaks!
  68. Akke van Dongen:
    5 juni 2022
    Hoi yvonne. We zagen vandaag je aankondiging pas. Zat in de spam. Maar we zijn weer bij om je te volgen. Wat ben je toch ook een stoer wijf. Het bleef weer kriebelen en ben je weer op weg gegaan. We blijven je volgen natuurlijk. En blijf weer van die mooie reisverhalen schrijven. Want dat kun je . Veel plezier op je reis. Groetjes van Monika en mij
  69. Karin:
    5 juni 2022
    Hoi Yvonne, wat geweldig weer. Mooi reisplan. Lekker naar het noorden. Heel veel plezier, een mooie fietsreis gewenst.
    We gaan weer genieten van je prachtige verhalen🚴🚵. Groeten van Marij en Karin
  70. Esther:
    9 juni 2022
    Oh Yvonne, gaaf idee weer! Wij reizen ook nog steeds, wel met een campertje ipv de fiets. Wij werken juli en augustus op een Zweedse camping, in de buurt van Hagfors. Misschien iets te ver noordelijk, maar wie weet, je bent altijd welkom! Groetjes Richard&Esther (fietsen-Thailand-begin 2017)