Met deze jongens had ik een wedstrijdje wie het snelste kon, zij op de scooter of ik op de fiets!

21 oktober 2018 - Ban Nahin, Laos

Deze foto werd gemaakt op 21 oktober 2018 in Ban Nahin, Laos met een Sony DSC-HX60.

1. Klaas Herman De Haan:
    22 oktober 2018
    Hallo Yvonne,
    dank voor je zoveelste verslag. Ik heb ze allemaal met veel belangstelling gelezen en ik bewonder je elke keer meer. Je bent een kanjer van uitzonderlijke klasse!
    Mooi fotowerk uit Vietnam. Benieuwd naar je Laos -verslag!
  2. Ed Albers:
    22 oktober 2018
    Ha Yvonne,
    tis inderdaad wel ff omschakelen; ...van de Pamir " ineens" in Vietnam en dan Laos, van "kikkererwten naar noodles" zeg maar !
    Het is wel schrikken die extra kosten voor je bagage. Ik weet ervan, voor je het weet zit je over het toegestane maximum ! Hopelijk kun je dat wat compenseren in het goedkopere Laos.
    Fijn om te lezen dat je jezelf de tijd hebt gegeven op adem te komen en je te oriënteren.
    Wederom... Enjoy !
    Gr Ed
  3. Lidwien:
    23 oktober 2018
    Wat mensen elkaar allemaal aan hebben gedaan( foto's van de gevangenis). Het zal nooit ophouden. Ik ben nu een boek aan het lezen van Jessica Durlacher. Ze krijgt ernstige concurrentie van jou!!