Aan de weg.

21 oktober 2018 - Ban Nahin, Laos

Deze foto werd gemaakt op 21 oktober 2018 in Ban Nahin, Laos met een Sony DSC-HX60.

1. Anneke en Henk:
    22 oktober 2018
    Yvonne,
    we hebben het weer even allemaal gelezen, ja net het gewone leven, maar dan wel ver weg, en dan zit het ook wel eens tegen. Maar gelukkig ben je weer volop aan het bewegen, en ga je die dingen weer doen die je graag wilt.
    De foto's zijn ook weer juweeltjes, we zulle zondag wel over je praten, en reken maar héél positief, we nemen er ook een port of biertje op. Yvonne we wensen je weer een goede en veilige voortzetting van je reis.
    Hou je haaks liefs en groet Anneke en Henk
  2. Akke van Dongen:
    22 oktober 2018
    Hoi , weer een mooi verhaal en foto's. Een mooie titel voor je boek. Een fietstocht als het leven. Doe wat je gevoel je ingeeft. En natuurlijk heb je op zo'n tocht up en downs. Maar de volhouder zoals jij bent komt hier overheen. Ga verder met je tocht en geniet. Groetjes en kusjes van ons.