Er was iets fout gegaan....

13 april 2018 - Kipfenberg, Duitsland

.....en daardoor heeft niet iedereen, of misschien wel niemand een berichtje gehad dat mijn nieuwe reisverhaal on-line was. Iets met een vinkje wat ik per ongeluk heb uitgezet. Wil je het alsnog lezen, klik dan rechtsboven op mijn laatste blog: “Van een warm bad naar een warme douche.” Yvonne

1. Jolanda van Steijn:
    13 april 2018
    Bedankt, Yvonne, maar gelukkig had Francis me getipt. Heb je verslag met veel plezier gelezen en er ook op gereageerd, net als heel veel anderen trouwens. Hou je haaks en tot je volgende journaal!
  2. Maria Geurts:
    Had het inmiddels ook al vernomen. Je hebt leuke verhalen. Ik wens jou een zonnige windstille reis toe. Geniet ervan. Zie uit naar je volgende verhalen.
  3. Nicole:
    15 april 2018
    We kennen elkaar niet, maar ik ga je volgen. Mogelijk wil ik volgend jaar een soortgelijke fietstocht gaan maken. Vind het hartstikke leuk om je verhalen te lezen en alles wat je gaat beleven. Stoer dat je in je eentje onderweg bent.
    Veel plezier en geniet ervan!
    Nicole
  4. Erica:
    25 april 2018
    Leuk om je verhaal te lezen. En fijn dat het je weer goed gaat. Veel plezier.