zomaar....

28 september 2018 - Bisjkek, Kirgizië

Deze foto werd gemaakt op 28 september 2018 in Bisjkek, Kirgizië met een Sony DSC-HX60.

1. Bianca:
    29 september 2018
    Verschrikkelijk mooi jouw verhaal, zo opvallend om je verhaal te lezen met WIJ! Erg vertrouwd klinkt het en jullie hebben samen kunnen genieten van het fiets avontuur. Fijn dat je gaat vliegen naar een land dat je al kent. Geniet met je mee. Jij kanjer! En doe jouw andere kanjer ook de hartelijke groeten! Veel geluk met jullie verdere solo fietsreizen. Tegenwoordig volg ik ook Arnold op zijn tijdslijn met zijn filmpjes en foto's, waar jij rijkelijk in vertegenwoordigd was. Wat een prachtige landschaps opnames maakt hij en portretten. Benijd je met zo een compagnon op reis. Veel goede gezondheid aan hem en natuurlijk voor jou wens ik je lieve Yvonne en 'bike savely'.
    All love for you, Bossche groetjes en uhh Lieve is heerlijk zwanger, vol buikje als een dienblad! Spannend, nog maar een paar weekjes, dan word ik oma van een kleinzoon! Veel Liefs van mij, Bianca.