Onderweg..

29 november 2018 - Ayutthaya, Thailand

Deze foto werd gemaakt op 29 november 2018 in Ayutthaya, Thailand met een Sony DSC-HX60.

1. Jeanne Voets:
    15 december 2018
    Inderdaad in ieder geval een eenzame fiets.
  2. Bianca:
    16 december 2018
    och Yvonne, je klinkt reismoe. Even een rustplaats en je niet moeten verplaatsen.Je lijf laten herstellen, lijkt me een goed idee. Ook al zie je veel moois en beleef je mooie momenten. De eenzame fietser zet gestaag door. Je bent gewoon moedig en een doorzetter..Je grootste stijle berg overwinnen ben jezelf..misschien omdat je op de helft van je jaar reis bent. Terugval is wel logisch. Ben je daar maar bewust van, dan ga je zeker vrolijk weer hoop op je trappers staan om jezelf te overwinnen. Hiero gaan opa Mari en oma Bi volgende week 2 x op Tim baby sitten..het sneewt nu..hoop dat ik zonder sneeuw op de weg kan fietsen naar Tim. Wel zo leuk. Wens je een goede voortzetting van je tocht naar het nieuwe, dat je dat sprankje vreugde weer herindekt. Veel liefs en zend je koele energie. Bianca je buur.