Gürsel Akay, de aardigste en meest behulpzame fietsenmaker die ik ooit ontmoet heb!!

23 juni 2018 - Yakakent, Turkije

Deze foto werd gemaakt op 23 juni 2018 in Yakakent, Turkije.

1. Ed Albers:
    23 juni 2018
    Ha Yvonne,
    wat fijn dat het goed gaat en het in orde gekomen is met je pasje; het verlies ervan heeft je veel moois gebracht !
    Fijn ook dat je je fiets hebt (kunnen) laten checken, super zo'n adresje ! Zat ie maar in Den Bosch...haha
    Prachtige plaatjes die je verhaal compleet maken ; zon zee en wind, what more do you need !
    groetjes, Ed
  2. Rian:
    24 juni 2018
    super dat je samen met hem deze foto nog hebt
  3. Anneke en Henk:
    2 juli 2018
    Hallo Yvonne,
    Een wat latere reactie, de foto's ondersteunen je verhaal helemaal, van onze zus die ook daar was hoorden wij al over de overrompelende hartelijkheid, van de mensen daar en de gastvrijheid, gelukkig heb je die ook kunnen ervaren, ook fijn was om te zien dat ook de zon rood in de zwarte zee zakt. Heel veel sterkte met al die hellingen, en een goede reisvoortzetting liefs en groet Anneke en Henk