Reacties

Reacties 501 - 550 van 1168

Naam Reactie Datum
Paul Broeren Yvonne wat ben je toch een trotse sterke vrouw, een… 29 okt. '18
Nicolette & stephan leuk hè, de meisjes. en natuurlijk graag op de foto… 28 okt. '18
Nicolette & stephan gezellig en gastvrij en yvonne geniet ervan ! 28 okt. '18
Nicolette & stephan wij zijn in cambodja 'tuol sleng' geweest,… 28 okt. '18
Nicolette & stephan niet te geloven hè en ze leefden nog lang en gelukkig.… 28 okt. '18
Nicolette & stephan leuk hè, de restaurantjes ! en wat daarboven nog… 28 okt. '18
Nicolette & stephan prachtig ! 28 okt. '18
Nicolette & stephan en de mooie foto's blijven gelukkig maar komen… 28 okt. '18
Nicolette & stephan nog mooier ! ik houd van zo'n 'eenzame'… 28 okt. '18
Nicolette & stephan prachtige foto à la yvonne ! 28 okt. '18
Nicolette & stephan yvonne, zo'n mooi rieten korfje heb ik ook meegebracht… 28 okt. '18
Nicolette & stephan dag yvonne, wat een mooie foto ! kan ik ze met veel… 28 okt. '18
Jeanne Yvonne wat een mooi geschreven openhartig verslag… 28 okt. '18
Marietje van den Belt Goede keus Ivonne volg je hart weer een mooi verhaal… 26 okt. '18
Els Donders Ha Yvonne, weer stoere keuzes gemaakt! Je gaat wel… 25 okt. '18
Liesbeth Janssen Hoi Yvonne, Wat een herkenbaar verhaal toch weer.… 23 okt. '18
Jolanda van Steijn Ha Yvonne, rot dat je je ff wat minder voelde, maar… 23 okt. '18
Mariette Hoi Yvonne, een dip(je) hoort erbij denk ik als je… 23 okt. '18
Anita Yvonne bedankt voor weer een verhaal dat leest als… 23 okt. '18
Ineke en Wouter Hey stoere Yvonne, Fantastisch verhaal weer! Echt… 23 okt. '18
Leon van den schoor https://editor.albelli.nl/Preview/1/?wid=08a555a6-5d62-453c-a652-8101f2d4662d&showmenubar=true&showbuttonbuy=false&showbuttonshare=false&showcreatenew=true&showlogo=false&locale=nl&vendor=1200&popup=true… 23 okt. '18
Josie Pfjoew wat ben jij een doorzetten. Knap hoor, ik had… 23 okt. '18
Lidwien Wat mensen elkaar allemaal aan hebben gedaan( foto's… 23 okt. '18
Anja Hallo Yvonne, Mooi en herkenbaar zo openhartig je… 23 okt. '18
Ed Albers Ha Yvonne, tis inderdaad wel ff omschakelen; ...van… 22 okt. '18
Marnie Hey Yvonne, ik kan het zeer waarderen hoe eerlijk… 22 okt. '18
Klaas Herman de Haan Hallo Yvonne, dank voor je zoveelste verslag. Ik heb… 22 okt. '18
Ingrid Kemps Ha Yvonne, wat n veelbelovend zinnetje: "Volgende… 22 okt. '18
Anste Regelmaat, Rust en Reinheid / hard werken / gewéldige… 22 okt. '18
Rian Beste Yvonne, Wat is het een uitdaging om je eigen… 22 okt. '18
Henk de Leeuw Hallo Yvonne Fijn weer een bericht van je te horen.… 22 okt. '18
Ilse Ja. Soms is er een dieptepunt tijdens de reis, dat… 22 okt. '18
Rian Leuk 22 okt. '18
Rian Leuke foto 22 okt. '18
Rian Ongelooflijk 22 okt. '18
Rian Afschuwelijk 22 okt. '18
Jose van elderen hallo Yvonne Wat een bijzonder verslag weer...ik bewonder… 22 okt. '18
Akke van Dongen Hoi , weer een mooi verhaal en foto's. Een mooie… 22 okt. '18
Piet en Nel Hoi Yvonne, Ja reizen is net werken, soms heb je er… 22 okt. '18
Nellie Lieve Yvonne, ik neem mijn petje voor je af. En ik… 22 okt. '18
Gitte wat schattig, zo universeel ook...meisjes van die… 22 okt. '18
Gitte lieve dappere Yvonne, Afgelopen week tikte ik even… 22 okt. '18
René de Zeeuw Hi Yvonne, Zo zie je maar weer, elk probleem lost… 22 okt. '18
Jack Nou Yvonne. Mijn petje af. Na een dag of vier de draad… 22 okt. '18
Els Lakerveld Ha Yvonne. Knap hoor meid, hoe je het weer uitgevogeld… 22 okt. '18
Maria Geurts Dank weer voor het verhaal. Laos lijkt me geweldig… 22 okt. '18
Gerry Ja reizen is hard werken... net als t echte leven… 22 okt. '18
Wolter Opnieuw mooi om te lezen, Yvonne. Knap hoe je je twijfels… 22 okt. '18
Koosje de Leeuw Ha Yvonne Ik heb genoten van jouw verhaal. Ik merk… 22 okt. '18
Francis wat gezellig en kleurrijk.Goeie dingen komen altijd… 22 okt. '18

1  « Vorige 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende »  ...