Reacties
Reacties 501 - 550 van 1168
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Paul Broeren | Yvonne wat ben je toch een trotse sterke vrouw, een… | 29 okt. '18 |
| Nicolette & stephan | leuk hè, de meisjes. en natuurlijk graag op de foto… | 28 okt. '18 |
| Nicolette & stephan | gezellig en gastvrij en yvonne geniet ervan ! | 28 okt. '18 |
| Nicolette & stephan | wij zijn in cambodja 'tuol sleng' geweest,… | 28 okt. '18 |
| Nicolette & stephan | niet te geloven hè en ze leefden nog lang en gelukkig.… | 28 okt. '18 |
| Nicolette & stephan | leuk hè, de restaurantjes ! en wat daarboven nog… | 28 okt. '18 |
| Nicolette & stephan | prachtig ! | 28 okt. '18 |
| Nicolette & stephan | en de mooie foto's blijven gelukkig maar komen… | 28 okt. '18 |
| Nicolette & stephan | nog mooier ! ik houd van zo'n 'eenzame'… | 28 okt. '18 |
| Nicolette & stephan | prachtige foto à la yvonne ! | 28 okt. '18 |
| Nicolette & stephan | yvonne, zo'n mooi rieten korfje heb ik ook meegebracht… | 28 okt. '18 |
| Nicolette & stephan | dag yvonne, wat een mooie foto ! kan ik ze met veel… | 28 okt. '18 |
| Jeanne | Yvonne wat een mooi geschreven openhartig verslag… | 28 okt. '18 |
| Marietje van den Belt | Goede keus Ivonne volg je hart weer een mooi verhaal… | 26 okt. '18 |
| Els Donders | Ha Yvonne, weer stoere keuzes gemaakt! Je gaat wel… | 25 okt. '18 |
| Liesbeth Janssen | Hoi Yvonne, Wat een herkenbaar verhaal toch weer.… | 23 okt. '18 |
| Jolanda van Steijn | Ha Yvonne, rot dat je je ff wat minder voelde, maar… | 23 okt. '18 |
| Mariette | Hoi Yvonne, een dip(je) hoort erbij denk ik als je… | 23 okt. '18 |
| Anita | Yvonne bedankt voor weer een verhaal dat leest als… | 23 okt. '18 |
| Ineke en Wouter | Hey stoere Yvonne, Fantastisch verhaal weer! Echt… | 23 okt. '18 |
| Leon van den schoor | https://editor.albelli.nl/Preview/1/?wid=08a555a6-5d62-453c-a652-8101f2d4662d&showmenubar=true&showbuttonbuy=false&showbuttonshare=false&showcreatenew=true&showlogo=false&locale=nl&vendor=1200&popup=true… | 23 okt. '18 |
| Josie | Pfjoew wat ben jij een doorzetten. Knap hoor, ik had… | 23 okt. '18 |
| Lidwien | Wat mensen elkaar allemaal aan hebben gedaan( foto's… | 23 okt. '18 |
| Anja | Hallo Yvonne, Mooi en herkenbaar zo openhartig je… | 23 okt. '18 |
| Ed Albers | Ha Yvonne, tis inderdaad wel ff omschakelen; ...van… | 22 okt. '18 |
| Marnie | Hey Yvonne, ik kan het zeer waarderen hoe eerlijk… | 22 okt. '18 |
| Klaas Herman de Haan | Hallo Yvonne, dank voor je zoveelste verslag. Ik heb… | 22 okt. '18 |
| Ingrid Kemps | Ha Yvonne, wat n veelbelovend zinnetje: "Volgende… | 22 okt. '18 |
| Anste | Regelmaat, Rust en Reinheid / hard werken / gewéldige… | 22 okt. '18 |
| Rian | Beste Yvonne, Wat is het een uitdaging om je eigen… | 22 okt. '18 |
| Henk de Leeuw | Hallo Yvonne Fijn weer een bericht van je te horen.… | 22 okt. '18 |
| Ilse | Ja. Soms is er een dieptepunt tijdens de reis, dat… | 22 okt. '18 |
| Rian | Leuk | 22 okt. '18 |
| Rian | Leuke foto | 22 okt. '18 |
| Rian | Ongelooflijk | 22 okt. '18 |
| Rian | Afschuwelijk | 22 okt. '18 |
| Jose van elderen | hallo Yvonne Wat een bijzonder verslag weer...ik bewonder… | 22 okt. '18 |
| Akke van Dongen | Hoi , weer een mooi verhaal en foto's. Een mooie… | 22 okt. '18 |
| Piet en Nel | Hoi Yvonne, Ja reizen is net werken, soms heb je er… | 22 okt. '18 |
| Nellie | Lieve Yvonne, ik neem mijn petje voor je af. En ik… | 22 okt. '18 |
| Gitte | wat schattig, zo universeel ook...meisjes van die… | 22 okt. '18 |
| Gitte | lieve dappere Yvonne, Afgelopen week tikte ik even… | 22 okt. '18 |
| René de Zeeuw | Hi Yvonne, Zo zie je maar weer, elk probleem lost… | 22 okt. '18 |
| Jack | Nou Yvonne. Mijn petje af. Na een dag of vier de draad… | 22 okt. '18 |
| Els Lakerveld | Ha Yvonne. Knap hoor meid, hoe je het weer uitgevogeld… | 22 okt. '18 |
| Maria Geurts | Dank weer voor het verhaal. Laos lijkt me geweldig… | 22 okt. '18 |
| Gerry | Ja reizen is hard werken... net als t echte leven… | 22 okt. '18 |
| Wolter | Opnieuw mooi om te lezen, Yvonne. Knap hoe je je twijfels… | 22 okt. '18 |
| Koosje de Leeuw | Ha Yvonne Ik heb genoten van jouw verhaal. Ik merk… | 22 okt. '18 |
| Francis | wat gezellig en kleurrijk.Goeie dingen komen altijd… | 22 okt. '18 |


- Corrie Wolff: De verhalen van je reis vond…
- Loes Jacobs: Ha Yvonne Hardstikke leuk…
- Marian Koot: Hallo yvonne, Toch op de…
- Ineke en Wouter: Lieve Yvonne, Fantastisch…
- Marjan: Lieve Yvonne, ik heb van…
Alle reacties »