Reacties
Reacties 51 - 100 van 1168
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Greetje | Ah lieve Yvonne, de laatste loodjes...… Ik heb met… | 17 mei '19 |
| Ineke en Wouter | Hey Powerwomen! Prachtig reisverhaal weer Yvonne!… | 16 mei '19 |
| Paul Broeren | Yvonne, ook ik wens jou een behouden thuisreis, de… | 16 mei '19 |
| Ilse | Lieve Yvonne. Het is altijd leuk om jouw belevenissen… | 15 mei '19 |
| Anste | Als je thuis óók zo achter de geraniums komt: "het… | 15 mei '19 |
| Anste | Wâ bende gij rond hier . . . . . | 15 mei '19 |
| Anste | " end goed / al goed " zeggen wij hier in… | 15 mei '19 |
| Fieke | Hoi Yvonne. Geniet nog met volle teugen van de laatste… | 14 mei '19 |
| José | Hoi Yvonne, altijd weer leuk om jouw verhaal te lezen… | 14 mei '19 |
| Hanneke | Ha Yvonne!!!🙋 Zo mooi ,zoooo knap , zoooveel wilskracht… | 14 mei '19 |
| Jack | Ha Globetrotter. De laatste loodjes....Fijn als ik… | 14 mei '19 |
| Corrie uit Vught 😘 | Tjongejonge wat een prestatie dappere Dodo!!! Volgens… | 14 mei '19 |
| Jose van elderen | hoi Yvonne Ik snap dat je ook weer naar huis wilt.… | 14 mei '19 |
| Koosje de Leeuw | Ivon, je bent mooi weer op tijd thuis voor de Opera,… | 13 mei '19 |
| Richard | Hoi Yvonne, heb weer genoten van je reisverslag en… | 13 mei '19 |
| Lidwien lammertink | Yvonne, jij verlangt terug naar je eigen bed, nou… | 13 mei '19 |
| Loes | Yvonne, die laatste loodjes zijn vreemd genoeg het… | 13 mei '19 |
| Peter | Was kei leuk om je te volgen Yvonne. Inspiratie voor… | 13 mei '19 |
| Boudewijn Lutgerink | Hmmm, weet je zeker dat dit Soest is? Nooit geweten… | 13 mei '19 |
| Boudewijn Lutgerink | :D Drukfoutje? | 13 mei '19 |
| Boudewijn Lutgerink | Werk aan de winkel voor Jumper (mijn border collie). | 13 mei '19 |
| Boudewijn Lutgerink | die fiets van jou is een echte pakezel. Wat ik me… | 13 mei '19 |
| Boudewijn Lutgerink | Slimme foto. | 13 mei '19 |
| Boudewijn Lutgerink | HEY Bikkel! Je hebt er een mooi jaar vangemaakt. Veel… | 13 mei '19 |
| Jeanne Voets | Wat een leuke foto zo, goed idee van je. | 13 mei '19 |
| Anneke en Henk | Yvonne, Mooi hoor dit verslag en ook weer te lezen,… | 13 mei '19 |
| Jeanne Voets | Hoi Yvonne, Je bent er bijna de laatste loodjes maar… | 13 mei '19 |
| Karin | Goede reis Yvonne! We hebben genoten van je gezelschap.… | 13 mei '19 |
| Leon van den schoor | In een keer zul je thuis zijn. Komen we elkaar tegen.… | 13 mei '19 |
| Liz | Aah je bent er bijna.. wauw Yvonne! Gewoon langer… | 13 mei '19 |
| Maria | Lieve Yvonne! Ik vind je een held! Je bent meer dan… | 13 mei '19 |
| Nellie | Lieve Yvonne, Je ruikt de stal. Het is een goed teken… | 13 mei '19 |
| Josie | De laatste loodjes nog en dan ben je weer thuis. Het… | 13 mei '19 |
| Anita der Kinderen | Hoi Yvonne. Bijna thuis. Fijn weer de vertrouwde dingen… | 13 mei '19 |
| Frans Lammertink | De laatste loodjes wegen het zwaarst... Nog even doorbijten… | 13 mei '19 |
| Ed en Hans ten Kortenaar | Hallo WereldTrapSter, het thuishonk kriebelt en in… | 13 mei '19 |
| Els Lakerveld | Geweldige prestatie Yvonne. Je hebt je Bossche bol… | 13 mei '19 |
| Antoinette de Monchy | Lieve Yvonne, oei jammer ik ga het binnen halen van… | 13 mei '19 |
| Birgit moolen | Gek, ik heb je maar een paar keer mogen ontmoeten… | 13 mei '19 |
| Arnold | Brr wat een pech steeds met het weer, en dan op het… | 13 mei '19 |
| Nicolette & stephan | het wordt tijd dat de kapper er even de schaar in… | 12 mei '19 |
| Nicolette & stephan | hallo lieve yvonne, fijn weer iets van je te horen… | 12 mei '19 |
| René de Zeeuw | Klinkt alsof je enorm toe bent aan thuis, mag ook… | 12 mei '19 |
| Klaas Herman de Haan | Ha die Yvonne! Weer bijzonder leuke verhalen gelezen… | 12 mei '19 |
| Els D. | Ontroerend te lezen en heerlijk voor je dat je naar… | 12 mei '19 |
| Gerry | Ah wat leuk weer, een verhaal... Nog een tijd onderweg… | 12 mei '19 |
| Jolanda | Yvonne, goed dat je weer in de buurt komt van 't… | 12 mei '19 |
| Toine | Laatste loodjes.... succes meisje! | 12 mei '19 |
| Ute | So nice foto | 12 mei '19 |
| Peter | Hoi Yvonne het is geweldig leuk om je verhalen te… | 12 mei '19 |


- Corrie Wolff: De verhalen van je reis vond…
- Loes Jacobs: Ha Yvonne Hardstikke leuk…
- Marian Koot: Hallo yvonne, Toch op de…
- Ineke en Wouter: Lieve Yvonne, Fantastisch…
- Marjan: Lieve Yvonne, ik heb van…
Alle reacties »