Reacties

Reacties 1 - 50 van 118

Naam Reactie Datum
Piet en Nel Hoi Yvonne, Wat jammer dat je je fietstocht voortijdig… 19 jun. '26
Corrie wolff Jammer voor de reis,maar verstandig dat je het besluit… 16 jun. '26
Klaas Herman de Haan Ha Yvonne, de juiste keuze en beslissing denk ik zomaar!… 11 jun. '26
Bart van der Aa Het getuigd van durf om zo'n beslissing te nemen,… 9 jun. '26
Rinie Timmers Yvonne, wat maak je toch veel mee! Wat ik zo goed… 7 jun. '26
Agnes Lammertink Net terug van een week zonnebloem- bootreis lees ik… 7 jun. '26
Jack Vullings Welkom thuis Yvonne....Gelukkig geen ernstige reden… 7 jun. '26
Eliane Mooi hoe je naar jezelf geluisterd hebt! 6 jun. '26
Klaas Herman de Haan Ha Yvonne, leuk om weer van je horen, nou ja te lezen… 6 jun. '26
Akke van Dongen Hoi Yvonne , was even verrassend dit bericht. Maar… 6 jun. '26
Annelies Tielemans Je hebt toch maar mooi twee weken “ bergen en dalen”… 6 jun. '26
René de Zeeuw Welkom thuis Yvonne! Als iemand niets meer hoeft te… 6 jun. '26
Ilse Ik vind het in 1 woord stoer! Al het andere is al… 5 jun. '26
Bep Groeneveld Hallo Yvonne, Wat jammer! Ook fijn dat je nu weer… 5 jun. '26
Ute Again it is me, Ute. My comment should have been...I… 5 jun. '26
Ute Hoi Yvonne, ich beneide dich gerade:-))Ute 5 jun. '26
Jeanne Voets Goed dat je geluisterd heb naar je gevoel Yvonne.… 5 jun. '26
Henk de Leeuw Goed besluit Yvonne uit eindelijk is eigen haard goud… 5 jun. '26
Karin Welkom thuis Yvonne. En er valt deze zomer in Den… 5 jun. '26
Els D. Nou, heel verstandig en goed aangevoeld wat het beste… 5 jun. '26
Koosje de Leeuw Soms is Omdenken beter dan in twijfel doorgaan. Kom… 5 jun. '26
Maria Groot gelijk Yvonne! Fijn dat je weer in de buurt… 5 jun. '26
Marietje van den Belt Jammer maar goed dat heb geluisterd naar je lichaam… 5 jun. '26
Maria Geurts Welkom thuis Yvonnen, hoop dat je snel weer kan wennen…… 5 jun. '26
Anneke en Henk Welkom thuis oost west thuis best, en dit zo doen… 5 jun. '26
Marjan Wat goed dat je je gevoel volgt! Soms kost dat meer… 5 jun. '26
Anste Mijn huidige en wettige echtgenote kwam mij lachend… 5 jun. '26
Ted Heel knap Yvonne om je gevoel te volgen en niets meer… 5 jun. '26
Lennie meijer Doen wat het beste voelt. Fijn om thuis te zijn 5 jun. '26
Martien Dat is balen, maar klinkt als een goede beslissing.… 5 jun. '26
Jose Weer lekker bijkomen . Jose 5 jun. '26
Hanneke Ha Yvonne!! Ook die keuze vindt ik knap van je ! Zo’n… 5 jun. '26
Frans Lammertink Oh, dat is onverwacht, maar ja, als er onzekerheid… 5 jun. '26
Angeliene Je eigen gevoel gevolgd. Heel knap. En wat fijn dat… 5 jun. '26
Yvon Jammer maar een goede keuze als het niet lekker gaat!… 5 jun. '26
Jolanda van Steijn Ach, soms is het gewoon lekker om weer in je eigen… 5 jun. '26
Esther Gedaan wat goed voelt. Dat is altijd de goede keuze 5 jun. '26
Reinder Klein Dat vraagt omschakelen. Succes hiermee. 5 jun. '26
Gerry Welkom thuis en lekker bijkomen! 5 jun. '26
Paul Broeren Fijn dat je opgehaald bent. Niet echt veel fietszin… 5 jun. '26
Rian Ja Yvonne doe wat het beste voor je is. Dat is altijd… 5 jun. '26
Paul Broeren Ik kan mn telefoon op vakantie ook niet missen hoor,… 1 jun. '26
Arhab Wat een paniek moet dat geweest zijn. Maar het tesultaatbis… 1 jun. '26
Agnes Lammertink Hallo Yvonne, je bent nu alweer een aantal dagen op… 31 mei '26
Maria Eind goed, al goed! Gelukkig! Voor ons is het ook… 31 mei '26
Esther Nou yvonne, je hebt de drama's al gehad, dus… 30 mei '26
Frans Lammertink Zelfs een rampverhaal kun jij sappig maar ook spannend… 30 mei '26
Hanneke Ha Yvonne !!!! Wat een start …..zou toch wel heeeel… 30 mei '26
Nellie Hoi Yvonne, Jij sprong op de fiets en het weer werd… 30 mei '26
René de Zeeuw Dat is inderdaad schrikken Yvonne, zo’n telefoon… 30 mei '26

 1 2 3 Volgende »