Reacties
Reacties 451 - 500 van 612
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Greetje | Zo leuk om je avonturen te lezen. Heel veel succes… | 4 jul. '24 |
| Esther | Nou Yvonne, wat leuk om al jou verhalen te lezen.… | 4 jul. '24 |
| Maria Geurts | Yvonne, hoop voor jou dat richting Nederland het zonnige… | 4 jul. '24 |
| Henk de Leeuw | Top Yvonne dat je Praag hebt bereikt prachtige stad… | 2 jul. '24 |
| Henk de Leeuw | Top Yvonne dat je Praag hebt bereikt prachtige stad… | 2 jul. '24 |
| Henk | de lage prijs van het openbaar vervoer en entree voor… | 1 jul. '24 |
| René de Zeeuw | Mooi dat het weer gelukt is, ondanks de extra 10 jaar.… | 30 jun. '24 |
| Jack | Ja de zomer is begonnen Yvonne ( rijmt haha). Ik ben… | 30 jun. '24 |
| Piet en Nel | Weer een leuk verhaal Yvonne, met bijbehorende plaatjes.… | 28 jun. '24 |
| Anneke en Henk | Yvonne, Ja Praag prachtige stad, je hebt het h’m… | 28 jun. '24 |
| Aker | Knap hoor Yvonne! Ik vond de Veluwe al pittig. Leuk… | 28 jun. '24 |
| Karin | Hoi Yvonne, mooie verhalen en foto's. En een… | 28 jun. '24 |
| Nellie | Wat een superprestatie, nu lekker op je gemak weer… | 27 jun. '24 |
| Richard | Zoals jij het beschrijft lijkt de rit ondanks alle… | 26 jun. '24 |
| Agnes Lammertink | Vanaf het dek van de zonnebloemboot waar ik weer een… | 26 jun. '24 |
| Gerard Verstraete | Hoi Yvonne, Vertalen van vreemde talen gaat uitstekend… | 26 jun. '24 |
| Brigitte | Ja ja Yvonne heel knap van jou, wat een doorzetter… | 26 jun. '24 |
| Toos Fr. | Geweldig Yvonne, wat een prestatie! En tja Yvonne… | 26 jun. '24 |
| Mieke | Fijn dat je genoten hebt van de weg ernaar toe. Was… | 26 jun. '24 |
| Annelies Tielemans | Prefiesiejat Yvonne, dat hedde toch màr moi gedaan!… | 25 jun. '24 |
| Rian | Knap gedaan Yvonne. Die 10 jaar tellen zeker mee,… | 25 jun. '24 |
| Rian | Knap gedaan Yvonne. Die 10 jaar tellen zeker, maar… | 25 jun. '24 |
| Ria | Ha Yvonne, ben trots op je! Leuk om je belevenissen… | 25 jun. '24 |
| Jeanne | Yvonne top je bent in Praag zeker een leuke stad om… | 25 jun. '24 |
| Els D. | Nou, een hele prestatie! Ik word plaatsvervangend… | 25 jun. '24 |
| Marjan | Mooi Yvonne! En knap! ik kan me de Bulten ook nog… | 25 jun. '24 |
| Bep Groeneveld | Wat een belevenis! Nu weer in je eentje,dat is ook… | 25 jun. '24 |
| Marietje van den Belt | Geweldig nog veel succes en veel fietsplezier | 25 jun. '24 |
| Corrie Wolff | Ik vinden verslag heel goed met de ups en downs, mooie… | 25 jun. '24 |
| Paul Broeren | Weer heel mooie foto's en mooi verhaal. Je MOET… | 25 jun. '24 |
| Frank | Hoi Yvonne, Prima gefietst, denk dat er niet zo veel… | 25 jun. '24 |
| Gerry | Wat mooi dat taartje waar je met je neus en mond inzit.… | 25 jun. '24 |
| Maria | Geweldig Yvonne! Doe het lekker op je gemakje en geniet… | 25 jun. '24 |
| Esther | Wat een leuke ervaringen weer. Praag is inderdaad… | 25 jun. '24 |
| Josie | Mooie foto's en mooie avonturen😉 | 25 jun. '24 |
| Lianne | Leuk om te lezen Yvonne. Mooie stad Praag. En nu op… | 25 jun. '24 |
| Rieki ter Beek | Goed gedaan weer hoor. chapeau | 25 jun. '24 |
| Maria Geurts | Leuke foto’s met zo’n enorm bord eten voor je… | 25 jun. '24 |
| Anneke en Henk | Ja Yvonne wat een prachtige stad en die metro alle… | 25 jun. '24 |
| Marietje van den Belt | Nog een fijne fietstocht | 19 jun. '24 |
| Rian | Hoi Yvonne, wat leuk dat je een fiets maatje hebt… | 18 jun. '24 |
| José | Weer een leuk verhaal Yvonne; en wat fijn dat je Frank… | 18 jun. '24 |
| Liesbeth Janssen | Hoi Yvonne, wat ontzettend leuk dat je een knappe… | 18 jun. '24 |
| Ute | Unbedingt "Böhmische Knödel" essen...alles… | 18 jun. '24 |
| Marietje van den Belt | Goede reis naar Praag en nog veel fiets plezier 🚴 | 18 jun. '24 |
| Jack | Wat heb je al ver gefietst in zo'n korte tijd.… | 18 jun. '24 |
| Loes Jacobs | Ha yvonne Vanuit het mistroostige nederland een berichtje… | 18 jun. '24 |
| Mieke | gezellig lijkt me zo'n fietsmaatje. Veel plezier… | 18 jun. '24 |
| Marianne | Yvonne, ik geniet van jouw verhaal, hetlijkt soms… | 18 jun. '24 |
| Antonita De Louw | Wat een leuk verslag weer Yvonne, wordt er helemaal… | 18 jun. '24 |

- Anste: Hé Yvonne, - - zoals jij…
- Ed: Óp naar een volgende fietstocht……
- René de Zeeuw: Welkom thuis weer Yvonne,…
- Rinie Timmers: Yvonne, wat heb je weer een…
- Piet en Nel: Fijn, dat je er weer van…
Alle reacties »