Verjaardagsgebakje

7 juni 2024 - Borchen, Duitsland

Verjaardagsgebakje

Deze foto werd gemaakt op 7 juni 2024 in Borchen, Duitsland met een Apple Iphone 12.

1. Koosje:
    8 juni 2024
    Ik heb je al gefeliciteerd maar met het taartje in het zicht nog maar een keertje van het kan nooit genoeg zijn hè als je wat ouder wordt. Wat leuk om die kennis te ontmoeten ja dat zijn fantastische momentjes. Diverse familieleden van mij zijn aan het fietsen Henk Dat weet je wel in Frankrijk Jan en Sint zitten in Duitsland en ook daar krijg ik enorme foto's van enorme gebakjes langs mooi overigens op dat Duitsland misschien volgend jaar eerst maar eens Nederland rond.
  2. Klaas Herman De Haan:
    8 juni 2024
    Ha Yvonne! Petje af voor je! Het is een aardige route die ik ook al een paar keer gefietst heb! Leuke foto's en hou je haaks!
  3. Antoinette:
    9 juni 2024
    Ha die Yvonne,
    Allereerst nog gefeliciteerd.
    Joost vertelde dat hij jou een paar keer heeft zien fietsen. Ik was druk en veel in Rotterdam.
    Daar is mijn moeder op 23 mei op 92 jarige leeftijd, met mij en mijn broers om zich heen, rustig ingeslapen.
    Ik zal haar erg missen, maar ben erg blij dat ze zo lang mijn moeder is geweest.
    Ze was een zelfstandige en vrolijke moeder. Ze was zeker niet sportief en vond mijn fietstochten zeer stoer.
    Zelf was ze meer een ijverige huismus. Werkte in de tuin, borduurde, maakte en breide haar eigen kleren, maakte sieraden, kon lekker koken en was gastvrij.
    Als ze op vakantie ging, ging ze graag naar het strand in Zeeland. Lekker in de zon zitten.
    Op reis ging ze ook. Maar wel lekker in een mooi hotel.
    Zeker niet kamperen😀
    Zo kunnen moeder en dochter erg verschillen.
    Ze was erg gezond en had tot het eind geen grote problemen.
    Ik weet niet waarom ik je dit schrijf.
    Ach misschien gewoon als reactie op jouw eerlijke verhalen.
    In ieder geval ben je weer onderweg. Stoer.
    Ik wens je nog veel mooie zonnige dagen. Niet al te steile heuveltjes. Mooie natuur en natuurlijk bijzondere ontmoetingen.

Jouw reactie