30 juli 2023 - Rotterdam, Nederland

Deze foto werd gemaakt op 30 juli 2023 in Rotterdam, Nederland met een Apple Iphone 12.

1. Jack:
    9 augustus 2023
    Pracht beeld in dat museum Yvonne!
    Wens je nog fijne dagen en leuk als ik je hier weer zie rondstruinen XX
  2. Els D.:
    9 augustus 2023
    Hard gewerkt!! En dat in al die regen!! Gelukkig dat je het vermogen hebt om vlug ge schakelen in humeur! Vrolijke reis verder en vanaf 10/8 zou de regen in Nederland en Den Bosch ook op vakantie gaan.🤩
  3. Erica:
    Dag Yvonne,
    Het wordt hier ook weer droog. Vandaag is voorspeld dat het droog blijft.
    Ik was al van plan je te appen of je nog wel tegen de stroom in geroeid kon komen. Er zijn nog wat slecht weer voorspellingen in Noord Duitsland, maar je gaat de goede kant op.
    Mooie foto's van bijzondere kunst die je gemaakt hebt van het museum.
    Groet Erica en Rini
  4. Corrie:
    9 augustus 2023
    Wat heerlijkkkkk om weer jouw reisverslag te lezen, Yvonne. En wat heerlijk om door een mooi museum te reizen. Kan het zijn dat ik deze kunstenaar ook in “Voorlinden” heb kunnen zien? Nou Yvonne, je bent weer meer dan welkom in Den Bosch. Nog een hele fijne en veilige reis en tot snel! XCorrie
  5. Klaas Herman De Haan:
    Dank voor het delen van al je belevenissen! Mooi om te lezen en ervan te kunnen genieten. Goede reis verder!