Reacties
Reacties 1 - 50 van 528
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Corrie Wolff | Hallo Yvonne Ik heb genoten van je reis en de mooie… | 31 aug. '23 |
| Nellie | Bedankt voor alle mooie verhalen, fijn dat je weer… | 26 aug. '23 |
| Jack | Mooie foto van jou! Leuk dat je weer thuis bent Yvonne... | 24 aug. '23 |
| René de Zeeuw | Welkom thuis Yvonne, fijn dat het allemaal goed gegaan… | 23 aug. '23 |
| Eliane | Dank weer voor je reisverhalen, erg leuk om mee te… | 23 aug. '23 |
| Jeanne | Welkom Thuis Yvonne en gelukkig zonder blijvend Letsel… | 23 aug. '23 |
| Ineke en Wouter | Mooie reis Yvonne! En een mooi verslag! En wellicht… | 23 aug. '23 |
| Ute | Uff, we are happy, that you got a helmet...OMG! Wonderful… | 23 aug. '23 |
| Piet en Nel | Leuke foto met al dat gestreepte blauw, hoe verzin… | 22 aug. '23 |
| Bep | Fijn dat je weer veilig thuis bent. Mooi dat de reis… | 22 aug. '23 |
| Rieki ter Beek | Mooie reis! Fijn dat je weer thuis bent! en veel plezier… | 22 aug. '23 |
| Rieki ter Beek | prachtig! | 22 aug. '23 |
| Rieki ter Beek | wat leuk, mooie sokken, kleed en aap | 22 aug. '23 |
| Agnes Lammertink | Welkom thuis, Yvonne! 💐 Jij kunt terugkijken op… | 22 aug. '23 |
| Maria Geurts | Den Bosch blijft mooi dus ook weer fijn om thuis te… | 22 aug. '23 |
| Bernadette | Vroeg of laat gaan we allemaal een keer onderuit 😀… | 22 aug. '23 |
| Corrie uit Vught 😘 | Mooi, mooi, mooi kanjer! Zie je snel! XC | 22 aug. '23 |
| Henk de Leeuw | Wat een mooi laatste verslag Yvonne. Gelukkig dat… | 21 aug. '23 |
| Gert | Dank voor je verslagen Yvonne en veel plezier met… | 21 aug. '23 |
| Karin | Hoi Yvonne, welkom in Den Bosch en weer veel plezier… | 21 aug. '23 |
| Rian | Fijn dat je er weer bent en gezellig dat je weer gaat… | 21 aug. '23 |
| Klaas Herman de Haan | Ha Yvonne! Goed om weer thuis te komen en te zijn… | 21 aug. '23 |
| Antoinette de Monchy | Welkom terug gezellig dat je er weer bent! | 21 aug. '23 |
| Akke van Dongen | Weer genoten van de mooie reisverhalen. Welkom thuis.… | 21 aug. '23 |
| Angeliene | Ik heb je verslagen met plezier gelezen! Een mooie… | 21 aug. '23 |
| Jolanda van Steijn | Ha Yvonne, Goed dat je weer veilig thuis bent! Oef,… | 21 aug. '23 |
| Wolter | Weer een mooi verhaal! | 21 aug. '23 |
| Marietje van den Belt | Fijn dat je weer veilig thuis bent👍 | 21 aug. '23 |
| Liesbeth Janssen | Top gedaan vrouwke 👍🤗❤️ | 21 aug. '23 |
| Anneke en Henk | Welkom thuis en dat het allemaal goed verlopen is… | 21 aug. '23 |
| Maria | Fijn dat je weer veilig thuis bent Yvonne! Tot gauw,… | 21 aug. '23 |
| Greetje | Fijn dat je weer veilig thuis bent Yvonne 😊 | 21 aug. '23 |
| Dory | Hi Yvonne, weer leuk om je reisverslagen te lezen!… | 21 aug. '23 |
| Paul Broeren | Fijn dat je dan toch weer veilig thuis was, ik zit… | 21 aug. '23 |
| Piet en Nel | Wat een leuke ontmoetingen allemaal, dat is natuurlijk… | 18 aug. '23 |
| Bernadette | Hopelijk blijft het nog lang mooi weer in NL, kun… | 13 aug. '23 |
| Agnes Lammertink | Hallo Yvonne, ik heb natuurlijk al je reisverhalen… | 10 aug. '23 |
| René de Zeeuw | Je zou het niet verwachten maar blijkbaar is zo’n… | 10 aug. '23 |
| Mariamartha Wijnkoop | Wat leuk om je verhaal te lezen. Mijn dochter, Martien… | 10 aug. '23 |
| José | Wat heb je weer een mooi verhaal geschreven; leuk… | 10 aug. '23 |
| Gert | wat een fijne mensen komen er op je pad! | 10 aug. '23 |
| Maria | Als jij Nederland binnen komt fietsen komt de zon… | 9 aug. '23 |
| Anneke en Henk | Yvonne, Dank voor je prachtige verslag, wij waren… | 9 aug. '23 |
| Paul Broeren | Mooi verslag weer en blij dat je niet weggespoeld… | 9 aug. '23 |
| Paul Broeren | inderdaad een heel mooi beeld van boy, mooi museum… | 9 aug. '23 |
| Marietje van den Belt | Leuk om je verslag weer te lezen goede reis naar huis | 9 aug. '23 |
| Klaas Herman de Haan | Dank voor het delen van al je belevenissen! Mooi om… | 9 aug. '23 |
| Corrie uit Vught 😘 | Wat heerlijkkkkk om weer jouw reisverslag te lezen,… | 9 aug. '23 |
| Erica | Dag Yvonne, Het wordt hier ook weer droog. Vandaag… | 9 aug. '23 |
| Gerry | Je hebt genoten zo te lezen. Weer of geen weer altijd… | 9 aug. '23 |

- Corrie Wolff: Hallo Yvonne Ik heb genoten…
- Nellie: Bedankt voor alle mooie verhalen,…
- Jack: Mooie foto van jou! Leuk…
- René de Zeeuw: Welkom thuis Yvonne, fijn…
- Eliane: Dank weer voor je reisverhalen,…
Alle reacties »