Reacties
Reacties 201 - 250 van 528
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jack | Hoi Yvonne. Mooie foto's en leuk dat je samen… | 22 jun. '23 |
| Anste | Jouw ogen hebben de afgelopen dagen weer veul moois… | 22 jun. '23 |
| Rinie Timmers | Dag Yvonne, wat leuk om via jouw verslag mee te reizen.… | 22 jun. '23 |
| Peter | Kei skon om je verhalen weer te lezen. Allemaal inspiratie… | 22 jun. '23 |
| Paul Broeren | Lekker in Zweden nu. Hopelijk houd de regen niet te… | 21 jun. '23 |
| Koosje de Leeuw | Leuk verslag en gezellige foto's. Op naar neer! | 21 jun. '23 |
| José | Altijd leuk om jouw reisverhaal te lezen. Ook leuk… | 21 jun. '23 |
| Gerry | Nou hopelijk wordt t niet te nat. Na ieder natje komt… | 21 jun. '23 |
| Esther | Wat leuk om op de hoogte te blijven van jouw fietsavontuur… | 21 jun. '23 |
| Jolanda van Steijn | Ha Yvonne, leuk om weer te lezen over je avonturen!… | 21 jun. '23 |
| Bart van der Aa | Dag Yvonne, Ik geniet al tijden mee met je fietsavonturen… | 21 jun. '23 |
| Aker | Zag ik twee Bossche bollen ? | 21 jun. '23 |
| Jeanne | Je bent goed bepakt Yvonne tassen vol zo te zien.… | 21 jun. '23 |
| Jeanne Voets | Hoi Yvonne, fijn om weer wat van je te horen. Leuk… | 21 jun. '23 |
| Anneke en Henk | Zweden, ook een mooi verslag ja het is een mooi land,… | 21 jun. '23 |
| Fieke | Weer super leuk om je avontuurlijke fietservaringen… | 21 jun. '23 |
| Maria Geurts | Dag Yvonne, van mijn moeder moest ik jou bedanken… | 21 jun. '23 |
| Aimy en Ruud | Wat gaaf Yvonne dat je weer onderweg bent! Geniet… | 18 jun. '23 |
| Cecile | Heel veel plezier en een mooie tocht Yvonne! Ik ga… | 15 jun. '23 |
| Boudewijn Lutgerink | Ik heb elke keer weer reuzeveel respect voor je. Die… | 15 jun. '23 |
| Piet en Nel | Leuk om je verhaal weer te lezen, dan krijg je ook… | 14 jun. '23 |
| Riet Meijssen | Ziet er leuk uit en wat een avontuur! | 14 jun. '23 |
| Bernadette | Ha Yvonne, we zitten niet ver bijelkaar vandaan denk… | 13 jun. '23 |
| Frans Lammertink | Weer gezellig om te lezen Yvonne! Verre fietstochten,… | 13 jun. '23 |
| Ben huve | Weer een leuk en boeiend verhaal! Gaan je volgen | 13 jun. '23 |
| Birgit moolen | Wat leuk weer van je te horen Yvonne en nog immer… | 13 jun. '23 |
| Annelies Tielemans | Heey Yvonne, genoten van jou reisblog. Erg leuk om… | 12 jun. '23 |
| Karin | Hoi Yvonne, mooi verhaal. Leuk om je te volgen en… | 12 jun. '23 |
| Agnes Lammertink | Heel leuk om jouw reisverslag te lezen, Yvonne! Dat… | 11 jun. '23 |
| Els D. | Oei, al weer voorbij je verjaardag: alsnog een prachtig… | 11 jun. '23 |
| Erica | Dag Yvonne, Het is hier ook erg warm en dat komt door… | 11 jun. '23 |
| Jack | Ha Yvonne. Als eerste nog van harte gefeliciteerd… | 11 jun. '23 |
| Arnold | 95 km? Pas je goed op je zelf? | 11 jun. '23 |
| Ute | Sehr tapfer Yvonne, über 90 Kilometer...das ist zu… | 11 jun. '23 |
| Ilse | Hoi yvonne, heerlijk om weer een reisbureau van jou… | 10 jun. '23 |
| Jolanda van Steijn | Goed bezig, Yvonne. Wat maak je weer veel mee. Erg… | 10 jun. '23 |
| Brigitte | Hoi Yvonne, wat heb je toch weer een stoere tocht.… | 10 jun. '23 |
| Leni Janssen-Lutgerink | geniet van je verhalen dan is onze vacantie 2 maanden… | 10 jun. '23 |
| Henk de Leeuw | Hoi Yvonne Wat een leuk verhaal en wat ga je goed!… | 10 jun. '23 |
| Loes Jacobs | Hoi yvon Wat ben je weer lekker stoer bezig..wederom… | 10 jun. '23 |
| Gerry | Klinkt goed, ondanks die lange afstand. Is het daar… | 10 jun. '23 |
| Paul Broeren | je kan het allemaal zo mooi vertellen he, en wat een… | 10 jun. '23 |
| Anneke en Henk | Yvonne, De start is geweest, mooi verslag, evenzo… | 10 jun. '23 |
| Toine | waar gaat de reis (uiteindelijk) naar toe? | 10 jun. '23 |
| Akke van Dongen | We zijn er weer weg van. Onze globetrotter is weer… | 10 jun. '23 |
| Marietje van den Belt | Weer een leuk verhaal met mooie foto’s goede reis | 10 jun. '23 |
| Josie | Ik moest wel een beetje lachen toen je schreef over… | 10 jun. '23 |
| Nellie | Wat een goede start van je fietsavontuur. Nu lekker… | 10 jun. '23 |
| René de Zeeuw | Klinkt weer geweldig, ondanks de wind en het zongevaar.… | 10 jun. '23 |
| Marianne | Yvonne bedankt voor je uitnodiging, ik lees graag… | 10 jun. '23 |

- Corrie Wolff: Hallo Yvonne Ik heb genoten…
- Nellie: Bedankt voor alle mooie verhalen,…
- Jack: Mooie foto van jou! Leuk…
- René de Zeeuw: Welkom thuis Yvonne, fijn…
- Eliane: Dank weer voor je reisverhalen,…
Alle reacties »