Denemarken en Zweden

28 mei 2023 - Den Bosch, Nederland

Denemarken en Zweden

Woensdag 31 mei ga ik weer op reis.

Ik neem de trein naar Emmen, ga daar een nachtje kamperen en begin de volgende dag aan mijn fietsreis naar Denemarken, de Jutlandroute en een stuk Zweden.

Ik zal hier met enige regelmaat verslag doen van mijn reis.

Yvonne

1. Marjan:
    Leuk Yvonne,
    Ik ga je volgen! Diezelfde reis vanaf Emmen heb ik ook al eens gedaan, mooi!
    1 juni vertrekken wij naar Frankrijk.

Goede mooie reis gewenst!! Met iets meer wind in de rug!
  2. Loek Boermans:
    28 mei 2023
    Heel veel plezier en succes met je nieuwe avontuur!
  3. Yvon Jongens:
    28 mei 2023
    Leuk, wij gaan de week erna naar Noorwegen en komen via Zweden en Denemarken terug gefietst. Misschien komen we elkaar nog tegen!
  4. Loes:
    28 mei 2023
    Oh, leuk om je te volgen Yvonne. Herkansing van de tocht die je vorig jaar wilde maken? Veel plezier!
  5. Lex en Claea:
    28 mei 2023
    Oh SUPER dat je weer opstapt voor een flinke trip. Ik ga je volgen....VEEL PLEZIER 🎊🎉💪
  6. Rob:
    28 mei 2023
    Heel veel plezier en succes met jouw hernieuwde uitdaging!
  7. Ute Pfeffer:
    28 mei 2023
    Liebe Yvonne, wir wünschen dir ein gute und spannende Reise...man fährt fort, um wieder zu kommen. Bleib neugierig und gesund...liebe Grüße Konrad und Ute
  8. Marietje van den Belt:
    28 mei 2023
    Oh leuk Ivonne goeie reis we kijken uit naar je verhaal 👍
  9. Marietje van den Belt:
    28 mei 2023
    Veel succes we wensen je goede reis
  10. Antoinette:
    28 mei 2023
    Leuk Yvonne, wat ontzettend leuk dat je gaat. Fijn dat je schrijft. Altijd leuk om te jou te volgen. Ik ben nog bezig met een fietsreis in Frankrijk. Beaune naar de middellandse zee en terug met de fietsbus vanuit Arles. Goede reis, Antoinette
  11. Maria Geurts:
    Top Yvonne, geniet ervan…🍀🍀🍀
  12. Hester:
    28 mei 2023
    Mooie reis toegewenst Yvonne!
  13. Henk de Leeuw:
    Leuk Yvonne
    Wens je ontzettend veel succes en plezier toe op je reis en misschien komen we elkaar wel tegen!zet hem op!
  14. Annemieke Puckrin:
    28 mei 2023
    Hi Yvonne, ik wens je 'n mooie en veilige reis toe!
  15. Mieke Petets:
    28 mei 2023
    Heel veel plezier en een fijne reis.
  16. Gert:
    Veel plezier!!!
    Jutland route heb ik een aantal jaren terug gefietst maar dan van noord naar zuid. Vorig jaar in Zweden en Noorwegen gefietst.
  17. Jürgen:
    28 mei 2023
    Een hele goede reis gewenst!
  18. Angeliene:
    Hoi, Yvonne.
    Mooi dat je weer op reis gaat. Geniet ervan en heb een fijne en veilige reis!
    Ferdy & Angeliene
  19. Els Lakerveld:
    28 mei 2023
    Succes Yvonne. Mooi weer om te starten.
  20. Hay Freriks:
    28 mei 2023
    Mooie uitdaging Yvonne, een prachtige tocht in het verschiet. Een inspirerende fietstocht met hartelijke ontmoetingen, mooie omgevingen, voel de wind in je gezicht, voel de zon op je gezicht, voel de pedalen onder je schoenen, voel het wegdek dat onder je wielen wegglijdt. Kortom geniet ervan, veel plezier en hartelijke groet Hay
  21. Dory Abrahamse:
    28 mei 2023
    Leuk om je weer te volgen!
  22. Jose Lutgerink:
    28 mei 2023
    Leuk Yvonne, we wensen je een mooie fietsreis.
    Liefs Robert en José
  23. Els D.:
    28 mei 2023
    Knap dat je weer op pad gaat, Yvonne!👍 Heel goede reis😇 en gezellige ontmoetingen gewenst! Ik kijk uit naar je verhalen.Heel veel geluk🍀
  24. Antonita De Louw:
    28 mei 2023
    Wij gaan je weer volgen, zijn dan dus net zelf weer terug!
  25. Jolanda van Steijn:
    28 mei 2023
    Spannend, Yvonne! Leuk dat je het alsnog gaat doen. Ik hoop dat je veel mooie, nieuwe herinneringen gaat aanmaken.
    Ik zit zelf nu in Hamburg voor een opera. Overmorgen naar Berlijn, ook een opera. Zo hebben we ieder onze heel eigen dingetjes 😉
  26. Jacqueline:
    28 mei 2023
    Leuk Yvonne . Ga je volgen. Heel veel plezier. Ik fiets op Corsica en Sardinië. Groetjes
  27. Wolter:
    Goede reis, Yvonne!
    Ik kijk uit naar je verdere verhalen.
  28. Liesbeth Janssen:
    28 mei 2023
    Goede reis, we gaan zeker jouw reisverslagen volgen.❤️Gr Paul en Liesbeth.
  29. Dorothea Lutgerink:
    28 mei 2023
    Goede reis Yvonne en heel veel plezier
  30. Jet:
    28 mei 2023
    Super Yvonne, ga er van genieten, ik ga je avonturen volgen. Veel good luck🍀
    Liefs
  31. Thijs & Nichonne:
    28 mei 2023
    Leuk Yvonne! Wat een avontuur weer! Heel veel plezier! Groetjes van de buurtjes.
  32. Ilse:
    28 mei 2023
    Ik kijk uit naar je verhalen. Hoop dat het fijne zijn 😉
  33. Monique:
    28 mei 2023
    Wat leuk Yvonne! Ik ga je zeker volgen. Fijne reis! Ik vertrek morgen met de boot naar Harwich en ga fietsen in Engeland, Schotland en mogelijk Ierland.
  34. Brigitte:
    28 mei 2023
    Geweldig Yvonne jouw fiets reisplannen! Veel fietsplezier en veilige reis wens ik je toe. Ik verheug me op jouw updates.
  35. Richard en Esther:
    28 mei 2023
    Goed bezig Yvonne! Respect. Als je in de buurt van Munkfors/Hagfors in Värmland komt staat de koffie klaar, we zitten zijn direct aan de Klarälven fietsroute (parallel met de 62). Succes en hopelijk tot binnenkort.
  36. Ineke en Wouter:
    28 mei 2023
    Fantastisch Yvonne, dat je weer een lange reis op de fiets gaat maken! We zullen je met veel plezier volgen! Héél veel succes.
  37. Jeanne Tax:
    28 mei 2023
    Yvonne ik wens je goede benen en een prachtige fietsreis. En leuk om de reisverhalen te lezen en jou te volgen
  38. Koosje de Leeuw:
    28 mei 2023
    Wat een mooue uitdaging weer! Veel fietsplezier!
  39. Ellie Jordans:
    28 mei 2023
    Leuk Yvonne, dat je weer gaat fietsen!
    Ik wens je een goeie reis met fijne avonturen en ben benieuwd naar je verhalen.
    Veel fietsplezier en interessante ontmoetingen gewenst!
    Groet van Ellie
  40. José:
    29 mei 2023
    Oh Yvonne, wat goed dat je weer gaat!!
    Geniet van al het moois onderweg en van de ontmoetingen met leuke mensen.
    Goeie reis en ik zie uit naar jouw reisverslagen.
    Liefs, José
  41. Gerry:
    29 mei 2023
    Succes met deze herhaling! Het eerste stukje trein ik nog effe met je mee, daarna via je verhalen op dit blog. Tot woensdag.
  42. Fieke:
    29 mei 2023
    Wat leuk Yvonne! Ik ga je zeker volgen en je verhalen met plezier lezen. Ik wens je al het moois en voorspoed toe met je nieuwe reis! Have fun.
  43. Corrie:
    29 mei 2023
    Whouwwww Yvonne, wat een avontuur toch weer!!!! 👏👏👏💪 Geniet met volle teugen en houd alles heel, vooral jezelf.! Ik kijk uit naar jouw reisverslagen, altijd heerlijk leesplezier. Lieve groet Corrie uit Vught.
  44. Toine:
    Succes Yvonne !
  45. Anneke Burgmeijer Zondag:
    29 mei 2023
    Ik ga ook weer mee lezen. Goede reis gewenst.
  46. Sien de Waal:
    29 mei 2023
    Succes Yvonne, verheugen ons op de reisverslag.
    Rob en Sien
  47. René de Zeeuw:
    29 mei 2023
    Hartstikke leuk Yvonne, een reprise van je verdrietig afgebroken eerste poging. Heel verstandig, hopen dat het een leuke en probleemloze reis wordt. Mooi wordt het in ieder geval. Geniet er van, wij gaan meegenieten!
  48. Tineke:
    29 mei 2023
    Hoi Yvonne, mocht ik je niet meer zien, dan wens ik je een mooie reis toe. Een nieuwe kans, weer nieuwe ervaringen en ik hoop dat deze reis ook louterend voor je zal zijn.Ik volg je graag tijdens je reis. Groetjes tineke
  49. Ted:
    29 mei 2023
    Een nieuw avontuur tegemoet met hopelijk weer veel mooie en inspirerende ontmoetingen. Dan kunnen wij weer genieten van alle verhalen. Goede reis Yvonne
  50. Saskia Harschnitz:
    29 mei 2023
    Veel plezier en goede reis.
  51. Greetje:
    29 mei 2023
    Heel veel succes en plezier Yvonne.
    X Greetje
  52. Martin:
    29 mei 2023
    Veel plezier Yvonne, ga je volgen
  53. ANSTE:
    Hé Yvonne, - -
    Héul véúl plezier ! ! Wij hopen dat je een héule mooie reis gaat maken !!
    We kijken uit naar jouw - inmiddels faméuze - reisverhalen ! !
    Wij wensen jou dan ook een " Behouden Vaart ! ! "
  54. Annelies:
    29 mei 2023
    Ha Yvonne, ik wens je een kei mooie fietstocht, knap van je hoor.
    Altijd spannend wat je weer tegen komt, mooi om deze uitdaging weer aan te gaan.
    Een hele mooie tijd gewenst. succes en 🍀
  55. Frans Lammertink:
    Hallo Yvonne,
    Dus toch maar weer op de fiets, het bloed kruipt waar het niet gaan kan…
    Inmiddels overnachten wij met camper in Lübeck en gaan morgen verder naar Denemarken, Zweden en Noorwegen.
    In toeval geloof ik niet meer maar uitsluiten dat wij elkaar tegenkomen ook niet.
    Jij alvast heel veel fiets plezier !
    Frans
  56. Rinie Timmers:
    29 mei 2023
    Dag Yvonne, fijn dat je laat horen dat je weer op het fietspad gaat. Ik wens je een mooie reis toe en hoop dat je een goede tijd zult beleven. Hartelijke groeten uit Den Bosch, Rinie
  57. Jack:
    30 mei 2023
    Ha Yvonne. De briefmailing werkt. Wens je alvast een beetje voorpret en ga je graag volgen! Lieve groet...
  58. Sabina van Boxtel:
    Hoi Yvonne,
    Een hele mooie reis gewenst. Ik ga je weer volgen en zo een beetje mee op reis ;-)
  59. Stephan Maris:
    30 mei 2023
    Heel mooie reis gewenst Yvonne. We volgen je, benieuwd naar je verhalen !
    Stephan en Nicolette
  60. ANSTE:
    30 mei 2023
    nog slechts één nachtje slapen, - en dán . . . . . . . . .
  61. Marij Sweep:
    Hele fijne reis gewenst! Groetjes uit Chiry, Karin en Marij
  62. Eliane:
    30 mei 2023
    Veel plezier! Ik ga je graag weer volgen. “Behouden vaart”!
  63. Nellie:
    30 mei 2023
    Oh Yvonne, morgen alweer op pad. Dapper dat je alsnog de reis naar Denemarken en Zweden gaat maken. Gelukkig heb je navigatie en zoals je zelf zegt: "Het lukt me altijd om weer thuis te komen". Ik ga je zeker volgen!!
  64. Hilde:
    Hoi Yvon,
    Wat goed dat je het fietsen weer op gaat pakken. Ik hoop dat je een hele fijne tijd tegemoet gaat. Geniet ervan.
  65. Piet en Nel:
    Hoi Yvonne,

Leuk om je weer te volgen, goeie reis en geniet van wat je tegenkomt. Hopelijk gaat de wind ook weer eens uit het zuiden waaien. Dat maakt het extra aangenaam.
    Veel plezier en we zijn benieuwd naar je avonturen.
  66. Paul Broeren:
    31 mei 2023
    Yvonne ik ga je weer volgen. Heeeeeel veel fietsplezier en mooie momenten
  67. Josie de Vuijst:
    31 mei 2023
    Ik ben erg benieuwd naar je reisavonturen. Geniet ervan!
  68. Anneke en Henk:
    Yvonne,
    Goede reis toegewenst we lezen weer graag mee Anneke en Henk
  69. Thea:
    1 juni 2023
    goede reis Yvonne we gaan je volgen. Groetjes Theo en Thea.
  70. Paul Broeren:
    5 juni 2023
    Yvonne , Gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag en veel plezier in Denemarken
  71. Corrie Wolff:
    6 juni 2023
    Hallo Yvonne ik ben wel wat laat maar vind het leuk om je reis te volgen. Groeten Corrie.
  72. Antoinette:
    7 juni 2023
    Yvonne gefeliciteerd! Ben je al begonnen met je fietsreis? Of is het anders gelopen? Groetjes Antoinette
  73. Ute Pfeffer:
    7 juni 2023
    Dear Yvonne, happy happy birthday...enjoy the day wherever you are...Konrad and Ute
  74. Boudewijn Lutgerink:
    9 juni 2023
    Ik blijf je volgen succes zus
  75. Ute Pfeffer:
    11 juni 2023
    Sehr tapfer Yvonne, über 90 Kilometer...das ist zu viel...das solltest du lassen, sonst macht es keinen Spaß mehr...gute Reise und liebe Grüße aus Kanada...Konrad und Ute
  76. Aimy en Ruud:
    18 juni 2023
    Wat gaaf Yvonne dat je weer onderweg bent! Geniet ervan! Groetjes Aimy en Ruud (de oude buurtjes)