26 juli 2023 - Rotterdam, Nederland

Weer klaar voor vertrek!

Deze foto werd gemaakt op 26 juli 2023 in Rotterdam, Nederland met een Apple Iphone 12.

1. Ria Morval:
    28 juli 2023
    Dank je weer voor je mooie reisverhaal en foto’s Yvonne. En wat zie je er goed uit! Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Liefs Ria
  2. Koosje de Leeuw:
    28 juli 2023
    Nou Yvonne, jij bent nog lekker aan het fietsen. Henk is inmiddels op honk. Knap toch met ruim 4000 km in 77 dagen . En Gerry is ook binnen. Het lijkt wel de Tour de France...Jij hebt ook al de nodige kms op de teller?
    Ik heb een vraag, die shelters ...zijn die in elk dorp te vinden of moet je echt zoeken? Ik hoor het graag
  3. Maria:
    29 juli 2023
    Ha Yvonne! Wat ben jij een biker-bikkel!! Wel aan het genieten volgens mij. Nog een heel fijne vakantie gewenst! Ik doe het je niet na, trots op je!
  4. Saskia Harschnitz:
    29 juli 2023
    Mooie foto’s Yvonne, en alleen al om die fijne shelter plekken zou ik ook wel in Denemarken willen fietsen. Als je nog in de buurt komt op de terugweg, kom je dan koffie drinken in Baflo?
  5. Henk de Leeuw:
    29 juli 2023
    Mooi verslag Yvonne het was super gezellig.
    Geniet nog van het mooie Denemarken en die regen af en toe heb je hier ook dus daar hoef je niet voor terug🤣🤣🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️👍👍👍👍
  6. Arnold Gall:
    29 juli 2023
    Altijd fijn om weer een reisverhaal van jou te lezen.
    Dank je wel !
  7. Nellie:
    30 juli 2023
    Ondanks de regen heb je toch echt een buitenkleurtje gekregen. Fijn dat je geniet.
  8. Erica:
    31 juli 2023
    Dat buitenkleurtje staat je goed.
    Het komt in Den Bosch ook met bakken uit de lucht.